Polemforum.nl Polenforum.nl  •  Nieuws - links - informatie en forum over Polen  

Remember, there is only one rule left in Polish politics:
whatever PiS says, the exact opposite is the truth.

Onthoud dat er in de Poolse politiek nog maar één regel over is:
wat PiS zegt, het exacte tegenovergestelde is de waarheid.

Page Index Toggle Pages: 1 ... 14 15 [16]  Send TopicPrint
Very Hot Topic (More than 30 Replies) Vlucht MH 17 Vervolg 2 (Read 14.081 times)
Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Re: Vlucht MH 17 Vervolg 2
Reply #225 - 13.11.2017 at 19:59:05
Print Post  

ONGELOOFLIJK en ONBEGRIJPELIJK dat het CDA hem handhaaft.

Het is een soort van valsheid i geschrifte en als ik dat orgen doe, heb ik zeeeeeeeeeer veel problemen, WAAROM hij NIET???????????????????

Back to top
IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Polenforum.nl: Het ontmoetingspunt

Reply #226 - 13.11.2017 at 21:34:57
Print Post  
Pieszyce* wrote on 13.11.2017 at 19:59:05:
ONGELOOFLIJK en ONBEGRIJPELIJK dat het CDA hem handhaaft.

Mee eens.

Omtzigts verklaring staat haaks op wat te horen is op een bandopname in handen van NRC.

Bron:
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/11/13/cdaer-omtzigt-stopt-voorlopig-als-mh17-woor...

en ik zou met u niet willen ruilen – ik zou er geld voor willen geven – om net als u – mezelf te zijn
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #227 - 13.11.2017 at 21:48:29
Print Post  

Klopt, daarom zou hij de eer aan zichzelf moeten houden, WEGWEZEN en nooit meer terugkomen.

Back to top
IP Logged

Torun Marcel
Super Veteraan

Utrecht, zo DOM nog niet

Reply #228 - 14.11.2017 at 11:44:37
Print Post  
Quote:
]CDA'er Omtzigt legt MH17-woordvoerderschap neer na fout met nepgetuige

""Zo zou Omtzigt in de 'briefing' hebben aangegeven dat de man moest doen alsof hij het neerstorten zelf had gezien en dat hij andere vliegtuigen zou hebben gezien. Dat laatste sluit aan op een theorie die de Russen graag gebruiken om te suggereren dat vlucht-MH17 door Oekraïense straaljagers uit de lucht is geschoten

Het is jammer en triest dat dit zo gelopen is.
Ik lees dat hij echt opkomt voor de slachtoffers en nabestaanden en dan vraag ik mij af waarom deze misleiding nodig was.
Hiermee heeft hij het tegenovergestelde bereikt.
Ik denk dat hij wel een goed kamerlid is.
Om e e n fout hoef je je baan niet te verliezen maar dat moet de politiek maar uitzoeken.
Het is wel een grove fout die het vertrouwen aantast.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan // haast je als je tijd hebt zodat je tijd hebt als je haast hebt
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #229 - 14.11.2017 at 12:19:58
Print Post  

JUIST Marcel, "Wat het vertrouwen aantast".

Ik was nooit een directe fan van hem vanwege zijn manier van vragen stellen, vaak te bot, maar nu kan hij vragen en zeggen wat hij wil, maar vertrouwen doe ik hem NOOIT meer, zeker niet na die Briefing, dat is moedwillige misleiding.

Back to top
IP Logged

Albert
Forum Administrator

Serdeczne pozdrowienia

Reply #230 - 14.11.2017 at 12:36:55
Print Post  
CDA-Kamerleden willen dat Omtzigt in fractie blijft na MH17-fout

CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt hoeft de CDA-fractie niet te verlaten. Dat hij een nepgetuige van de MH17-ramp twijfel heeft laten zaaien op een bijeenkomst - met onder meer nabestaanden - wordt hem door CDA-leider Sybrand Buma en de Kamerfractie vergeven.
"De fractie heeft hem op het hart gedrukt door te blijven gaan", zei Buma dinsdag na de fractievergadering.

Maandag maakte Omtzigt bekend het woordvoerderschap met betrekking tot de MH17 tijdelijk neer te leggen. Kamerlid Chris van Dam neemt de portefeuille over.

Nepgetuige
Omtzigt raakte dit weekend in opspraak na een publicatie van NRC. De krant beschikt over sms-verkeer en geluidsopnames waaruit zou blijken dat de CDA'er een Oekraïense asielzoeker zou hebben opgevoerd en geïnstrueerd onjuiste informatie over de toedracht van de ramp te vertellen op een MH17-bijeenkomst op de Vrije Universiteit in Amsterdam.

Zo zei de man getuige te zijn geweest van de ramp, maar dat bleek niet zo te zijn. Volgens NRC was Omtzigt hier ook van op de hoogte.

Lees hier verder........

Door: NU.nl/Avinash Bhikhie

Back to top
WWWGTalkSkype/VoIP  
IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #231 - 14.11.2017 at 13:05:59
Print Post  

Schandaal

Weg met het CDA, wordt anti CDA campagne op Twitter dat weet ik zeker.

Back to top
IP Logged

Torun Marcel
Super Veteraan

Utrecht, zo DOM nog niet

Reply #232 - 14.11.2017 at 15:19:23
Print Post  
Quote:
  Weg met het CDA, wordt anti CDA campagne op Twitter dat weet ik zeker.
We hebben maar met de vier partijen te leven. Elke partij e e n  schandaal en er komen nieuwe verkiezingen en ''histoire se repete  Roll Eyes
Op zich zou ik wel voor nieuwe verkiezingen zijn. Dit kabinet drijft op water en wijn en niemand mag een slok teveel nemen of de stemmingen lopen al verkeerd.
De basis van deze regering is niet goed incl. de angst om multinationals voor het hoofd te stoten.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan // haast je als je tijd hebt zodat je tijd hebt als je haast hebt
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #233 - 14.11.2017 at 15:27:33
Print Post  

Drijft zeker op water en op Twitter was er al een foto te zien, waar de heren van Shell en dergelijke naast de ministers op de trap stonden,
zo van kijk daar staat ONS Kabinet. Elke bedrijf of regering die zo’n malloot in de gelederen blijft houden dient te vertrekken of bankroet te gaan.

Back to top
IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1 ... 14 15 [16] 
Send TopicPrint
Bookmarks: Facebook Google+ Linked in reddit Twitter