Polemforum.nl Polenforum.nl  •  Nieuws - links - informatie en forum over Polen  

Remember, there is only one rule left in Polish politics:
whatever PiS says, the exact opposite is the truth.

Onthoud dat er in de Poolse politiek nog maar één regel over is:
wat PiS zegt, het exacte tegenovergestelde is de waarheid.

Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic WiFi4EU (Read 192 times)
Joe DiMaggio
Super Veteraan

Polenforum.nl: Het ontmoetingspunt

WiFi4EU
30.05.2017 at 13:12:13
Print Post  
Gratis wifi voor iedereen in Europa.

De Europese Commissie zet zich in voor gratis wifi in alle Europese gemeenten, voor zowel inwoners als bezoekers, op openbare plaatsen zoals parken, pleinen, overheidsgebouwen, bibliotheken, ziekenhuizen, musea enz. Het plan heet WiFi4EU.

Bron:
https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/wifi4eu-gratis-wifi-voor-iedereen-...

en ik zou met u niet willen ruilen – ik zou er geld voor willen geven – om net als u – mezelf te zijn
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Re: WiFi4EU
Reply #1 - 30.05.2017 at 16:29:09
Print Post  

Nou dan zijn de gemeentes bedankt.

Hebben ze er wel eens aan gedacht dat dit zeer selcht is voor mensen met een ICD, een pacemaker e.d., dan mag je in huis niets draadloos hebben, en moet alles achter een kabeltje.

Zo toch schrikken zijn als de ICD ineens in werking treed door Wifi, mensen met een Wifi mogen zelfs niet eens tussen te toegangpoortjes van een winkel blijven staan, die moeten zo snel mogelijk er doorheen lopen.

Maar ja Wifi is gemakkelijker te checken......................

Back to top
IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Reply #2 - 30.05.2017 at 17:07:53
Print Post  
Wat ik persoonlijk ervaar is dat er al vrij veel free WiFi is. Maak er geen gebruik van.

Mij gaat het meer over het onderliggende.

Het voordeel, geldt voor met name in de landen van midden- en oost Europa.

Zal mogelijk zijn.

en ik zou met u niet willen ruilen – ik zou er geld voor willen geven – om net als u – mezelf te zijn
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #3 - 30.05.2017 at 19:30:27
Print Post  

Dat snap ik Joe, maar wat met die mensen die met een ICD, pacemaer of andere hulpmiddelen die gevoelig zijn voor aansturing rondlopen????

Die maar in een beveiligde omgeving laten wonen, alle pacemaker dragers bij elkaar bijvoorbeeld??

Er ligt nu al een netwerk van Radiogolven over deze planeet en niemand heeft nog kunnen verklaren dat de mens er GEEN last van heeft.

Technisch is het mooi, maar ook de andere kant is belangrijk.

Back to top
IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Reply #4 - 30.05.2017 at 22:22:12
Print Post  
Klopt, wat jij zegt. Maar zelfs in ziekenhuizen zie ik ook free wifi. Hoe kan dat dan?

Als ik in Rotterdam moet zijn, neem ik de metro. Als er in een rijtuig 100 personen zitten, dan zijn er 95 bezig met de gsm. Van mij mag dat.

Zag laatst in een restaurant een koppel zitten, beide onder het eten meer bezig met de gsm dan met de partner. Gezellig bezig.

Maar ook zag ik vandaag weer diverse chauffeurs in de auto gewoon bellen.

Keihard aanpakken die lui.

Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #5 - 31.05.2017 at 01:48:37
Print Post  

Niet overal, waar je bijvoorbeeld geen mobiel aan mag hebben is geen wifi.

Afdeling dermatologie geen wifi want er staat gevoelige apparatuur, cardiologie ook niet en zo zijn er meer.

Ik vind het belachelijk al dat geëmmer met de mobieltjes in tram, trouwens overal. Ik heb al eens uitgelegd waarom ik een prepaid. Zeer weinig mensen hebben dat nummer en ik wil net gebeld worden. Alleen thuis, vaste lijn. Het veroorzaakt egoïstisch gedrag.

Mijn zus had vaste lijn en wij belde elkaar, elke week een uurtje. Ze ging in op een promotie aanbieding voor de PC inclusief mobiel. Als ik nu een uurtje belde was ik ineens meer kwijt en daar baalde ik van, haar kon het niet veel schelen. Eindresultaat we bellen elkaar niet meer want ik ga niet voor haar keuzes betalen.  Velen zitten ook te gamen, bullshit

Mijn schoonheid mag het proberen OF de telefoon gaat ik het glas tonic, of ik ben weg. Enige tijd geleden melde ik het al dat een fietser mij bijna aanreed omdat ze op de fiets zat te teksten, door een por kwam ze in het gras terecht, maar werkelijk het moet niet gekker worden.

Bij dat soort figuren moet je er naast gaan rijden en dan ineens flink claxoneren hahahahahaha

Back to top
IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint
Bookmarks: Facebook Google+ Linked in reddit Twitter