Polemforum.nl Polenforum.nl  •  Nieuws - links - informatie en forum over Polen  

Remember, there is only one rule left in Polish politics:
whatever PiS says, the exact opposite is the truth.

Onthoud dat er in de Poolse politiek nog maar één regel over is:
wat PiS zegt, het exacte tegenovergestelde is de waarheid.

Page Index Toggle Pages: [1] 2  Send TopicPrint
Hot Topic (More than 15 Replies) Antivirussoftware Kaspersky 'Russisch spionagemiddel'? Deskundigen kunnen het niet geloven (Read 365 times)
Joe DiMaggio
Super Veteraan

Polenforum.nl: Het ontmoetingspunt

Antivirussoftware Kaspersky 'Russisch spionagemiddel'? Deskundigen kunnen het niet geloven
08.10.2017 at 18:45:48
Print Post  

en ik zou met u niet willen ruilen – ik zou er geld voor willen geven – om net als u – mezelf te zijn
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Re: Antivirussoftware Kaspersky 'Russisch spionagemiddel'? Deskundigen kunnen het niet geloven
Reply #1 - 08.10.2017 at 19:45:12
Print Post  

Dank Joe.

Ik persoonlijk vertrouw de uitlatingen van de mensen in dat artikel niet.

Ik volg het via Twitter waar ex-inlichtingen mensen de zaken bijhouden.

Kaspersky is verdacht en zal alles moeten doen om aan te tonen dat ze onschuldig zijn. Doen ze dat niet zal het veel klanten kosten. En eerlijk is eerlijk, alles wat er uit Rusland komt heeft er niet echt iets aangedaan, om vertrouwen te wekken.

En als ik directeuren op een feestavond met Putin zie, haak ik af.

Verder heb ik geen totaalpakket, hoegraag mijn beveiliger ook zou willen dat ik het kocht.

Naast een anti-virus programma van een heel goed bedrijf, draait er........
Een Firewall van een andere leverancier,
Een actief Malware programma van weer een andere leverancier,

twee maal per maand wordt alles nog eens nagelopen, bij twee grote online antivirus vechters.

Dat moet voldoende zijn.

Een overheid, mag NOOIT ALLE computers, bij één bedrijf beveiligen ongeacht hoe betrouwbaar hij/zij lijkt.

Rusland zal de cyber oorlog blijven voortzetten, dus open nooit een mail van iemand die je niet kent, ook niet als je een bedrijf niets vraagt en toch bericht krijgt. Bel het bedrijf of stuur een mail met de vraag of zij je een mail gestuurd hebben. Meestal niet zo.

Ik heb vorig jaar en dit jaar weer 10 Mails gehad van de Rabobank, zag er allemaal erg echt uit, maar alleen dit jaar was er een echt van hen de rest is S H I T.

Be carefull  Wink

Back to top
IP Logged

pieke
Polenforum Veteraan

Polen forum.nl: Het ontmoetingspunt
voor Polen!

Re: Antivirussoftware Kaspersky 'Russisch spionagemiddel'? Deskundigen kunnen het niet geloven
Reply #2 - 09.10.2017 at 08:56:32
Print Post  
Tja,  Ik krijg met enige regelmaat e-mails van de ABN-AMRO  dat een pasje gaat verlopen of andere flauwekul.
Heb nog NOOIT een rekening bij ABN-AMRO gehad.  Had in nederland een rekening bij de postbank en al kort nadat ik in polen ben gaan wonen deze ook opgezegd en sindsdien uitsluitend een rekening hier bij een poolse bank.

Deze ABN-AMRO mailtjes worden door mij uiteraard nooit geopend.

Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #3 - 09.10.2017 at 13:38:26
Print Post  

Quote:
Deze ABN-AMRO mailtjes worden door mij uiteraard nooit geopend.

Verstandig

Back to top
IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Reply #4 - 11.10.2017 at 15:48:06
Print Post  
Spionageschandaal Kaspersky breidt zich uit: 'Israëliërs betrappen Russische spionnen'.

Bron:
https://www.volkskrant.nl/tech/spionageschandaal-kaspersky-breidt-zich-uit-israe...

en ik zou met u niet willen ruilen – ik zou er geld voor willen geven – om net als u – mezelf te zijn
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #5 - 11.10.2017 at 16:25:43
Print Post  

Joe ik begrijp het niet meer. Lees onderstaand en Gruwel.

https://www.reuters.com/article/us-usa-cyber-russia-hpe-specialreport/special-re...

https://www.reuters.com/article/us-usa-cyber-russia-symantec/exclusive-symantec-...

Het wordt weer tijd dat de CIA mensen op pad stuurt om hier en daar wat vlekjes weg te werken.

Dit is het topje van de Ijsberg en vele Amerikanen zijn niet erg blij, maar doen er verder niets aan. Mister Orange in het Witte Huis moet zo snel mogelijk verdwijnen.

Weet je wat ook vreemd is? Ik vroeg ex leden van inlichtingen diensten die in Vietnam en overal actief zijn geweest hoe het kan dat een man als John F Kennedy, die geen domme beslissingen nam zoals Mister Orange doet, werd doodgeschoten en deze figuur zelfs nog niet Impeached is of er zelfs maar dichtbij is.

Niemand kon een antwoord geven, wel dat zolang de republikeinen hem niet laten vallen er niets gebeurd en bij de republieken zitten weer debielen die bij Vladimir op de loonlijst staan.

Hebben we een wereld van Doetjes gecreëerd?????

Back to top
IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #6 - 11.10.2017 at 17:54:52
Print Post  

Back to top
IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Reply #7 - 11.10.2017 at 20:26:58
Print Post  
Beste Pieszyce,

Ook ik weet het niet meer.
Bij geen USA fan en al helemaal niet van de huidige man aan de macht daar.

Landen met een dictatuur verafschuw ik.

Maar ook al die grote multinationals heb ik niet hoog staan. Gaat bij hun niet om mensen maar om nog meer miljarden binnen harken.
Dat er dan spionage plaatsvindt kom bij mij niet onverwacht over.

Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #8 - 11.10.2017 at 20:40:43
Print Post  

Het probleem is dat er geen eenheid meer te krijgen is.

Vroeger werd er in een andere wijk in Arnhem een meisje lastig gevallen door de bewoners van dat wijk. Was nogal vergaand en heftig.

Toen dat ik onze wijk bekend werd, stond men als één man op en heeft de zaak even gecorrigeerd in dat wijk. Voor de politie er eindelijk was, was er in die wijk veel verband nodig en zaten ij al weer thuis en niemand wist wie meegedaan had.

Dat bestaat tegenwoordig niet meer, want is het niet zo, als alle Amerikanen boos zouden worden op bijvoorbeeld HP, HP bankroet ging en geen mogelijkheid meer had rotstreken uit te halen??

Daarom ben ik ook zo voor een WK2018 boycot, maar de wereld denkt tegenwoordig eerst aan IKKE en de rest kan stikke.

Gezien wat Rusland heeft gedaan, in Oekraïne en Syrië, om dan nog maar niet te spreken van inmenging in allerlei verkiezingen, is een algehele boycot ZEER gerechtvaardigd.

Back to top
IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Reply #9 - 11.10.2017 at 21:47:17
Print Post  
Pieszyce* wrote on 11.10.2017 at 20:40:43:
Daarom ben ik ook zo voor een WK2018 boycot, maar de wereld denkt tegenwoordig eerst aan IKKE en de rest kan stikke.

Gezien wat Rusland heeft gedaan, in Oekraïne en Syrië, om dan nog maar niet te spreken van inmenging in allerlei verkiezingen, is een algehele boycot ZEER gerechtvaardigd.

Mee eens, maar een boycot van een mogelijk gekocht WK-voetbal zal wel niet doorgaan.

Corruptie van het hoogste niveau.

Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #10 - 11.10.2017 at 22:06:45
Print Post  

Ik ben ook bang van niet, maar dan kunje zien dat niet alleen de UEFA gezuiverd moet worden maar ook de FIFA.

Rusland sloopt heel langzaam de wereld en iedereen wil toch vriendjes blijven, wie dat kan volgen mag het zeggen.

Hier komt in ieder geval de TV niet aan en het volgen over er over publiceren tijdens het toernooi doe ik ook niet. Zelfs niet als Polen Wereld kampioen wordt.

Principes horen er te zijn.

Back to top
IP Logged

Albert
Forum Administrator

Serdeczne pozdrowienia

Reply #11 - 12.10.2017 at 00:26:16
Print Post  
Quote:
Daarom ben ik ook zo voor een WK2018 boycot,

Het is voor mij geen probleem om het WK 2018 op het forum te boycotten  Wink

Back to top
WWWGTalkSkype/VoIP  
IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #12 - 12.10.2017 at 01:17:17
Print Post  

Komen we nog wel even op terug.

Back to top
IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #13 - 12.10.2017 at 17:05:39
Print Post  

Ruthen              ‏                 15:55

German edition of Russia's "CHIP. Journal of Information Technology" offers a free edition of KasperskyAntivirus in GER - via @nemo66734820
Duitse uitgave van Rusland's "CHIP. Journal of Information Technology" biedt een gratis editie van KasperskyAntivirus in GER aan

Schulderkenning Kaspersky?

Tot nu toe waren de CEO en enkele hoge piefen van Kaspersky behoorlijk op hun wormpje getrapt en ondanks bewijzen bleven ze volhouden dat zij nergens schuld aan hadden.

Maar terwijl we weten dat de Russen hun cyber aanvallen uitbreiden, biedt de Russische firma Kaspersky ineens gratis Antivirus software aan.

Ik kan daar maar een ding op zeggen, wie Kaspersky accepteert is dom bezig en haalt zelf de vijand in huis.

Wees dus wijs, en zolang niet 100% zeker is en over de gehele wereld dit bevestigd wordt, dat de producten van Kaspersky weer veilig zijn, laat het links liggen.

Zelfs al krijgt u geld toe.

Back to top
IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #14 - 13.10.2017 at 15:51:44
Print Post  

Joseph Cox           05:00

Inbox: Kaspersky and INTERPOL sign a new threat intelligence sharing agreement
Inbox: Kaspersky en INTERPOL ondertekenen een nieuwe overeenkomst voor het delen van de inlichtingen voor bedreigingen

We leven in een wereld van idioten en debielen, met als gevolg dat je privé steeds minder contacten wil hebben, zolang je niet weet hoever ze te vertrouwen zijn.

Een aantal zullen dit wel overdreven vinden maar dat kan me niet schelen, ik heb iets meer gelezen dan er geplaatst is.

Na 1 januari, mogen banken uw gegevens aan derde geven tenzij u bezwaar maakt, en is de sleepwet van kracht.

Belangrijke dingen gaan tegenwoordig al weer per brief, nadat ik er achter kwam dat een andere persoon mijn mails had gelezen. Ja tegenwoordig is alles mogelijk, ook dit forum heeft last van die Rooie rotzakken, allemaal extra werk.

Back to top
IP Logged

Page Index Toggle Pages: [1] 2 
Send TopicPrint
Bookmarks: Facebook Google+ Linked in reddit Twitter