Polemforum.nl Polenforum.nl  •  Nieuws - links - informatie en forum over Polen  

Remember, there is only one rule left in Polish politics:
whatever PiS says, the exact opposite is the truth.

Onthoud dat er in de Poolse politiek nog maar één regel over is:
wat PiS zegt, het exacte tegenovergestelde is de waarheid.

Page Index Toggle Pages: 1 [2]  Send TopicPrint
Locked Topic Werken in Nederland (Read 452 times)
Micka
Beginnend Lid
**

Polenforum.nl: Het ontmoetingspunt

Re: Werken in Nederland
Reply #15 - 06.11.2017 at 18:13:11

Sorry mijn fout. Hij heet Pentenga.
Erik Pentenga

E-mail: uitzend@fnv.nl

Jouw vakbondsbestuurder is Erik Pentenga. Voor vragen of opmerkingen kun je Erik een e-mail sturen.

Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #16 - 06.11.2017 at 19:01:26

Erik Pentenga, sectorbestuurder FNV Flex.

Maar laat verder maar zitten, ken de man niet en die ik benadert heb wel.

Dit zijn voor mij details, dat wat eerder geplaatst is vind ik belangrijker.

Morgenavond weten we het.

Ik ga over tot de orde van de dag.

Back to top
IP Logged

nemo.omen*
Polenforum Veteraan

Polenforum.nl: Het ontmoetingspunt

Reply #17 - 06.11.2017 at 21:29:13

Micka

Je veronderstelt, dat een aantal van de reacties zouden komen van mensen die een uitzendbureau hebben.
dit zou ook op mij kunnen slaan. Je slaat de plank voor 1000 % mis . Mijn achtergrond is even iets anders.
Voor het eerst laat ik op dit forum iets van mijn achtergrond zien. Ik was in mijn werkzame leven een senior juridisch bestuurlijk medewerker in leidinggevende functies. Dus aju paraplu.

Gerrit van Asperen /Borenbas

Though I look old, yet I am strong and lusty

William Shakespeare
As you like it,
Act II ,scene III

No Civilisation without Destillation

Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können.
(Jean Paul)
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #18 - 08.11.2017 at 01:28:09

Beste Micka/Said

Zoals eerder aangegeven, gaan we deze topic sluiten.

Om reden van dat u in Allereerste instantie verstoten hebt tegen het Reglement wat wij hebben, wat zegt:
    Reklame:
  • Strikt verboden, in welke vorm dan ook zonder voorafgaande uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de Admin.
    Hieronder vallen ook;
  • Het plaatsen van linken naar commercieel getinte sites zonder voorafgaande schriftelijke toestemming.
  • Links naar private sites alleen na vooroverleg en met uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de Admin van Polenforum.nl.
Daarnaast, doen jullie voorkomen alsof jullie een advocaten kantoor zijn, maar de tekst……..
    Als juristenkantoor adviseren, bemiddelen, onderhandelen en procederen wij over uw juridische zaken.
    Wij behartigen uw juridische belangen en zal in veel gevallen namens u contacten onderhouden met de tegenpartij.
Zegt dat jullie juristen zouden zijn, dat is iets anders en zijn de tarieven wel erg hoog.

Verder staat er in de topic e.e.a. al omschreven en dat behoeft geen herhaling want dat er argwaan is, is duidelijk.
Deze argwaan kon u niet wegnemen, nee, u deponeerde bij de leden de opmerking dat ze misschien zelf een uitzendbureau zouden hebben gezien hun felheid. Nee, Micka/Said wij zijn fel als we op voorhand al vermoeden en het aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geeft dat de Polen die hulp zoeken nog verder in het moeras komen en zakken. Daar zijn wij fel tegen. Ons is al gezegd de Deken van Advocaten op te zoeken om e.e.a. te laten controleren zodat er niet één Pool in de problemen komt.

Het FNV zegt, [Ik citeer een deel uit die mail]
    ”Ik vind het een vreemd verhaal, het lijkt op reclame. Hoge prijzen vragen voor het oplossen van zaken, waarbij er geen garantie op succes bestaat (terugbetaling).
    De vertaling in het Pools van de site hetzelfde loon is overigens niet al te best.

Wat ik niet goed begrijp is het volgende: Zijn Said Jaroudi en Micka dezelfde persoon soms?

Kortom: mijn indruk is dat het een makkelijk manier van klantenwerving is.”
    Einde citaat.
Ook staat het niet echt klantvriendelijk de aspirant klant met “WIST JIJ…….” te benaderen, ondergetekende zou met een grote boog er om heen lopen.

Hoewel wij de keuze aan iedereen zelf laten, zouden wij wanneer gevraagd, willen adviseren GEEN gebruik te maken van het bedrijf “hetzelfdeloon.nl”,
daar er teveel onzekerheden zijn en te hoge kosten, en deze onzekerheden in de discussie niet zijn weggenomen.

Resumerend:

Het Polenforum.nl team, is van mening dat Micka c.q. Said de post alleen gemaakt heeft, om klanten te werven voor hun net een maand geleden opgezette bureau c.q. kantoor.
Het team weet dat er in Nederland al een aantal Nederlandse advocaten bezig zijn de Polen te helpen wanneer ze met hun werkgever in de problemen zijn gekomen.

Er van uitgaande dat wat er al reeds boven tafel is, niet direct vertrouwen geeft, er van uitgaande dat er verstoten is tegen een artikel van het Forumreglement, er van uitgaande
dat niemand van de posters zijde de moeite heeft genomen enige onzekerheid weg te nemen, besluit het team het volgende………….
  • De topic wordt afgesloten,
  • Mocht er aanleiding zijn er nog een aanvullende post te plaatsten dan is een PM met een korte omschrijving
    voldoende de topic tijdelijk weer te openen.
  • Alle verwijzingen naar het bedrijf door middel van links of namen worden door de Admin binnen 24 uur
    aangepast, zodat alle op enigerlei wijze verwijzende teksten richting dit bedrijf zullen verdwijnen
  • Eventuele aanvullende maatregelen zullen na onderling contact in het team worden uitgevoerd
  • Micka kan als lid gewoon aanwezig blijven, mist hij/zij zich houdt aan het reglement

Aldus het besluit te hebben genomen gaat het team over tot de orde van de Dag.

« Last Edit: 09.11.2017 at 15:18:29 by Pieszyce* »  
Back to top
IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1 [2] 
Send TopicPrint
Bookmarks: Facebook Google+ Linked in reddit Twitter