Polemforum.nl Polenforum.nl  •  Nieuws - links - informatie en forum over Polen  

Remember, there is only one rule left in Polish politics:
whatever PiS says, the exact opposite is the truth.

Onthoud dat er in de Poolse politiek nog maar één regel over is:
wat PiS zegt, het exacte tegenovergestelde is de waarheid.

Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic Skispringen: Polen is tweede als Wereldbeker begint (Read 46 times)
Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Skispringen: Polen is tweede als Wereldbeker begint
19.11.2017 at 22:24:56
Print Post  

Skispringen: Polen is tweede als Wereldbeker begint

Polen is op de tweede plaats geëindigd samen met Oostenrijk in het teamevenement op de opener van het skicircuit voor de Wereldbekerwedstrijd in het zuidelijke Poolse stadje Wisła.

Noorwegen kwam op zaterdag op de eerste plaats, in wat de eerste seizoensafhankelijke kick-off van Polen was. Duitsland werd vierde en Japan vijfde.

De Poolse springers - Piotr Żyła, Dawid Kubacki, Maciej Kot en Kamil Stoch - stonden aan de leiding na de eerste reeks sprongen maar toen trok Noorwegen door.

De heren individuele competitie vindt plaats in Wisła op zondag, met zeven Polen die aan de competitie meedoen.

Het wereldkampioenschap skispringen 2017/2018 biedt 31 wedstrijden, waaronder acht teamevenementen, in acht landen.

De wedstrijden worden gehouden op in totaal 18 heuvels, waaronder drie ski vliegende heuvels.

Poolse skispringers domineerden het laatste WK-seizoen als een team en wonnen de Nations Cup in het algemeen.

Bron: IAR, The News.pl (English version)

#Tags: ski springen,

Back to top
IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Polenforum.nl: Het ontmoetingspunt

Re: Skispringen: Polen is tweede als Wereldbeker begint
Reply #1 - 25.11.2017 at 19:06:51
Print Post  
Ik heb tweemaal bij een skischans gestaan. In Italië bij  Cortina d'Ampezzo (komt ook voor in de JB film for your eyes only)

En een keer in Tsjechië in Harrachow met nemo.omen als geweldige reisleider.

en ik zou met u niet willen ruilen – ik zou er geld voor willen geven – om net als u – mezelf te zijn
Back to top

IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint
Bookmarks: Facebook Google+ Linked in reddit Twitter