Polemforum.nl Polenforum.nl  •  Nieuws - links - informatie en forum over Polen  

Nie ma wolności bez praworządności. Prof. Marcin Matczak
Er is geen vrijheid zonder de rechtsstaat. Prof Marcin Matczak

Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic Polen en Hongarije strijdbaar in Brussel. (Read 153 times)
Joe DiMaggio
Super Veteraan

Polenforum.nl: Het ontmoetingspunt

Polen en Hongarije strijdbaar in Brussel.
14.12.2017 at 21:05:45
Print Post  
De premiers van Polen en Hongarije gaan het debat met hun EU-ambtgenoten over verplichte vluchtelingenquota strijdbaar in. De regeringsleiders bespreken donderdagavond hoe ze de patstelling over dit gevoelige onderwerp kunnen doorbreken.

Bron:
https://www.europa-nu.nl/id/vkk5guapxqzc/nieuws/polen_en_hongarije_strijdbaar_in...

en ik zou met u niet willen ruilen – ik zou er geld voor willen geven – om net als u – mezelf te zijn
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Re: Polen en Hongarije strijdbaar in Brussel.
Reply #1 - 14.12.2017 at 22:31:30
Print Post  

Nou, ik denk persoonlijk dat er niets te doorbreken is en dat de EU hen over twee weken beiden het stemrecht ontneemt.

Als ik verdragen teken, heb ik mij er ook aan te houden. Polen en Hongarije doen ALLES wat tegen de EU regels is, dreigen zelfs nu Oekraïne te boycotten als die niet tegemoet komen aan wat Polen wil.

Ik zie daarin een vorm van dictatuur, net als dat de nieuwe premier aankondigde "wij Polen gaan Europa HerChristianiseren", HOE, nieuwe Kruisridders?? Zelfs een groot deel van de Poolse bevolking vervloekte de nieuwe premier.

Dus laat maar komen.

Back to top
IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Polenforum.nl: Het ontmoetingspunt

Reply #2 - 15.12.2017 at 18:56:42
Print Post  

en ik zou met u niet willen ruilen – ik zou er geld voor willen geven – om net als u – mezelf te zijn
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #3 - 15.12.2017 at 20:42:06
Print Post  

Wat de Visegrad doet is ook schaamteloos, want er is nog nooit een project getoond wat door hen betaald is. Polen loopt al een tijd te roepen we bouwen nieuwe ziekenhuizen, maar nog nooit een opening gezien.

Back to top
IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint
Bookmarks: Facebook Google+ Linked in reddit Twitter